Un serviciu public modern, adaptat la necesităţile cetăţenilor şi priorităţile politice, are nevoie de efectuarea consistentă a programării şi planificării întru realizarea obiectivelor şi ţintelor specifice. Re-orientarea şi flexibilitatea serviciului public reprezintă un element important – adaptarea la noile tehnici, roluri şi cerințe.

Cursul se adresează persoanelor din cadrul agenţiei servicii publice, angajate în poziţii manageriale sau non-manageriale, pentru îmbunătăţirea abilităţilor de gestionare a conflictelor şi favorizarea unui climat de lucru constructiv şi colaborativ, cu accent pe înlăturarea situaţiilor conflictuale şi pe creşterea performanţei.

Studiul comunicării organizaționale arată clar că rolul comunicării într-o organizație este mai mult decât capacitatea managerului de a fi un bun vorbitor și de a avea abilități bune de comunicare interpersonală.

Gestionarea eficientă a stresului. Dezvoltarea competenţelor profesionale ale participanţilor la curs necesare pentru determinarea factorilor de stres şi utilizarea metodelor eficiente de gestionare a stresului la locul de muncă.