Glosar
Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TOATE
C |
---|
AU | Calificare | ||
---|---|---|---|
Orice titlu, diplomă sau alt certificat emis/conferit de o autoriate competentă prin care se atestă definitivarea cu success a unui program recunoscut de studii. | |||
AU | categorii de cursuri | ||
---|---|---|---|
Structura arborescentă ale categoriilor și subacategoriilor care structurează cursuri în în LMS Moodle | |||
AU | Ciclu | ||
---|---|---|---|
Trei cicluri/niveluri secvențiale identificate de Procesul Bologna (ciclul unu, ciclul doi și ciclul trei) în care sunt plasate toate calificările din învățământul superior European. | |||
AU | Competență | ||
---|---|---|---|
Competențele sunt o combinaţie dinamică de cunoştinţe, înţelegeri, iscusinţe, aptitudini, abilităţi şi atitudini. | |||
AU | Competențe cheie | ||
---|---|---|---|
Competențele cheie sunt cele mai importante competențe pe care le va dezvolta absolventul ca rezultat al definitivării unui program de calificare. | |||
AU | Competențe generice | |
---|---|---|
Competențele generice sunt de asemenea denumite competențe transferabile sau competențe generale academice. Ele sunt generale pentru orice program de calificare de un anumit nivel și pot fi transferate dintr-un context în altul. | ||
AU | Competențe specifice | ||
---|---|---|---|
Competențe ce sunt specifice pentru un domeniu/disciplină anume. | |||
AU | Context | |
---|---|---|
un spațiu în Moodle,
unde pot fi definite roluri. Este posibil să atribui
unui utilizator diferite drepturi bazate pe un context anume. | ||
AU | Credit | |
---|---|---|
Instrument de cuantificare, utilizat pentru a măsura volumul de muncă depus de student în termeni de timp necesar pentru realizarea finalităților de studii. Creditele permit cadrelor academice și studenților să evalueze volumul și nivelul de învățare, bazat pe realizarea finalităților de studii. Creditele pot fi acordate unui student pentru a recunoaște realizarea finalităților preconizate la un nivel anume prin învățarea la locul de muncă sau a învățării precedente. Creditele de obicei nu pot fi pierdute, de vreme ce au fost acordate, deși în anumite circumstanțe o instituție poate să ceară ca creditele să fie acordate într-un anumit interval de timp pentru a fi recunoscute ca parte a programului de studii. Acest lucru se poate întâmpla în acele domenii, în care cunoștințele și deprinderile se modifică în mod rapid, de exemplu în informatică sau medicină, etc. | ||
AU | Curs | ||
---|---|---|---|
Un spațiu de învățământ în cadrul platformei LMS Moodle care include pe profesori, cursnți și materiale de studii. | |||