Criterii
|
Salesforce
|
HubSpot
|
Zoho CRM
|
Funcționalități
|
Extensiv, cu module pentru vânzări, servicii clienți, marketing și analize.
|
Integrare puternică pentru marketing, vânzări și servicii clienți.
|
Funcții complexe, cu un focus pe accesibilitate pentru întreprinderile mici și mijlocii.
|
Interfața și ușurința în utilizare
|
Interfață intuitivă, dar cu o curvă de învățare pentru funcționalitățile avansate.
|
Interfață extrem de user-friendly, ideală pentru utilizatori noi.
|
Interfață prietenoasă și personalizabilă, accesibilă pentru noi utilizatori.
|
Cost
|
Variabil, în funcție de modulele și scalabilitatea alese, tinde să fie la partea superioară a spectrului de preț.
|
Oferă un plan gratuit cu funcții de bază; planurile plătite sunt scalabile.
|
Preț competitiv, cu opțiuni flexibile și planuri accesibile.
|
Suport și resurse
|
Suport extensiv și o comunitate vastă; multe resurse de învățare disponibile.
|
Suport solid și numeroase resurse educaționale gratuite.
|
Suport bun, cu multe tutoriale și webinarii disponibile pentru utilizatori.
|
Scalabilitate și integrare
|
Excelentă scalabilitate, se integrează bine cu multe alte aplicații și sisteme.
|
Foarte bună la scalabilitate, cu integrări puternice, în special în ecosistemul propriu.
|
Bune opțiuni de integrare, deși uneori limitate comparativ cu Salesforce.
|