Contur secțiune

    • (Timp estimativ: 50 de min.) Cheia succesului pe piețele de comerț electronic rezidă nu numai în calitatea unui produs, ci și în eficiența asistenței pentru clienți, unde fiecare interacțiune cu un client devine o oportunitate de a lăsa o impresie de durată. Bine ați venit la activitatea în care vom dezvălui semnificația asistenței pentru clienți, oferindu-vă sfaturi utile pentru a naviga prin peisajul în continuă evoluție și cerințele crescânde ale clienților. Cu ajutorul acestei activități, veți consolida abilitățile de asistență pentru clienți. Veți învăța despre satisfacția clienților folosind Net Promoter Score (NPS), un instrument robust pentru a înțelege mai bine cum să asigurați satisfacția clienților și multe altele!

    • (Timp estimativ: 30 de min.) Pentru a avansa la test, trebuie să finalizați cel puțin o activitate specifică pieței virtuale.

      Această prelegere vă va prezenta Serviciul pentru clienți de la Amazon și vă va oferi câteva sfaturi cum să gestionați returnările și rambursările pe piață.

    • (Timp estimativ: 30 de min.) Pentru a avansa la test, trebuie să finalizați cel puțin o activitate specifică pieței virtuale.

      Această prelegere vă va învăța cum să gestionați returnările și rambursările pe piață și să vă promovați asistența pentru clienți pe eBay la nivelul următor!

    • (Timp estimativ: 5 min.) Pentru a avansa la test, trebuie să finalizați cel puțin o activitate specifică pieței virtuale.

      Această activitate va prezenta serviciul de asistență pentru clienți oferit de eMAG și modul de gestionare eficientă a cererilor și rambursărilor pe piață.

    • Acest test este gradat. Pentru a trece la următoarea activitate a cursului, ar trebui să primiți o notă de trecere, care este de 7 din 10. Numărul de încercări de a trece testul este nelimitat.