Sari la conţinutul principal
GUVERNUL REPUBLICII MOLDOVA
MLearn
PLATFORMA GUVERNAMENTALĂ
DE INSTRUIRE LA DISTANȚĂ
Compact Logo
  • Acasă
  • Despre
  • Cursuri
  • Ghidul utilizatorului
  • Mai mult
Conectare
MLearn
Acasă Despre Cursuri Ghidul utilizatorului
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile
  1. CEPUE
  2. Modulul 5: Cum să oferiți asistența pentru clienți?
  3. 5.1. Gestionarea asistenței clienților

5.1. Gestionarea asistenței clienților

Cerințe pentru finalizare
Vizualizare

(Timp estimativ: 50 de min.) Cheia succesului pe piețele de comerț electronic rezidă nu numai în calitatea unui produs, ci și în eficiența asistenței pentru clienți, unde fiecare interacțiune cu un client devine o oportunitate de a lăsa o impresie de durată. Bine ați venit la activitatea în care vom dezvălui semnificația asistenței pentru clienți, oferindu-vă sfaturi utile pentru a naviga prin peisajul în continuă evoluție și cerințele crescânde ale clienților. Cu ajutorul acestei activități, veți consolida abilitățile de asistență pentru clienți. Veți învăța despre satisfacția clienților folosind Net Promoter Score (NPS), un instrument robust pentru a înțelege mai bine cum să asigurați satisfacția clienților și multe altele!

Ești în modul previzualizare.
logo
  • Termeni și condiții
  • Întrebări frecvente
  • Ghid metodologic
  • Contacte
Agenția de Guvernare Electronică, în calitate de posesor și deținător al platformei MLearn, nu poartă răspundere pentru conținutul informațional al cursurilor de instruire publicate de furnizori.
  • Servicii suport
  • suport.mlearn@egov.md