Schița subiectului

  • Comunicarea este elementul primordial, care asigură relația de calitate cu cetăţenii, astfel încât serviciile prestate să fie oferite calitativ și în interesul cetăţenilor.​

    În timpurile pe care le trăim, comunicarea trebuie să fie orientată către cetăţeni, deoarece cetățeanul este parte a activității noastre și este o personalitate cu propriile păreri , prejudecăți sau preferințe, iar menirea noastră este să tratăm cetățeanul într-un mod corect şi în beneficiul ambelor părţi.

    Pentru a minimiza situațiile în care cetățenii întâmpină dificultăți în comunicarea cu angajații instituțiilor statului și invers, ne-am propus să elaborăm acest curs de comunicare eficiență cu cetățenii. În urma parcurgerii acestei instruiri, ne dorim ca angajații  instituțiilor statului să  depună efortul necesar pentru a duce un dialog bun și foarte bun cu cetățenii, aceștia întâmpinând  adesea dificultăți de ordin birocratic, dar și din cauza factorului uman.​

  • Pachet SCORM: 1 Test: 1 Feedback: 1
    Progres: 0 / 0